Glimrende 8,3
basert på 1142 anmeldelser

Nyeste kundeanmeldelser

Type reisende
Glimrende



fra 1142 anmeldelser
  • Renslighet 8,6
  • Fasiliteter 8,3
  • Beliggenhet 8,5
  • Romkomfort/standard 8,4
  • Service 8,3
  • Valuta for pengene 7,8
  • Mat/middag 7,8
Sorter etter

Lisa fra New Zealand
Par
Deluxe
Opphold på 5 netter i august 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Skrevet 23 august 2016
Var denne ontalen nyttig?

Hyerim fra Sør-Korea
Reiste alene
Opphold på én natt i august 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Skrevet 20 august 2016
Var denne ontalen nyttig?

Taek-Gwang fra Sør-Korea
Reiste alene
Deluxe
Opphold på 3 netter i august 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Skrevet 19 august 2016
Var denne ontalen nyttig?

Kheng fra Singapore
Forretningsreisende
Deluxe
Opphold på 2 netter i august 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Skrevet 14 august 2016
Var denne ontalen nyttig?

Jayesh fra Storbritannia
Familie med store barn
Deluxe
Opphold på 7 netter i juli 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Skrevet 09 august 2016
Var denne ontalen nyttig?

Sungwook fra Sør-Korea
Forretningsreisende
Superior
Opphold på 2 netter i august 2016
excellent
very good trouble
Skrevet 08 august 2016
Var denne ontalen nyttig?

YIRU fra Taiwan
Par
Premier
Opphold på én natt i juli 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Skrevet 29 juli 2016
Var denne ontalen nyttig?

Ruo fra Malaysia
Forretningsreisende
Deluxe
Opphold på 3 netter i juli 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Skrevet 27 juli 2016
Var denne ontalen nyttig?

Riko fra Japan
Reiste alene
Deluxe
Opphold på 2 netter i juli 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Skrevet 27 juli 2016
Var denne ontalen nyttig?

Chiang fra Hongkong
Par
Rom Superior med 1 queen-size-seng eller 2 enkeltsenger og smarttelefon
Opphold på én natt i juli 2016
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Skrevet 26 juli 2016
Var denne ontalen nyttig?


1

Velg ditt fordelsprogram

Øverst på toppen av siden, klikk PointsMAX og så får du se en liste over mange populære flyselskaper og fordelsprogrammer å velge fra.

2

Velg et rom med poeng

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Tjen opptil 4900 poeng

Hvert gyldige rom vil vise hvor mange poeng du tjener hvis du bestiller det.

3

Registrer deg og tjen poeng!

  • Medlemsnummer
  • Jeg skal ikke bo på noen av rommene i denne bestillingen. Jeg utfører bestillingen for noen andre.

Oppgi medlemsnummer for ditt valgte fordelsprogram ved bestilling. Du tjener antallet poeng vist på tidspunktet for bestilling etter at du har sjekket ut. Så lett er det!

Begynn her og velg ditt foretrukne fordelsprogram: